ASV iepirkšanās gigants Target piedzīvo ievērojamu peļņas kritumu
Target trešdien ziņoja par 90% ceturkšņa peļņas kritumu, uzņēmums nesasniedza arī pārdošanas prognozes, jo inflācijas skartie klienti ierobežoja savus izdevumus patēriņa precēm, neskatoties uz lielākām atlaidēm.
Turpretim lielākais konkurents Walmart otrdien uzrādīja labus rezultātus, pārspējot cerības, jo Walmart pircēju pamatbāze ar zemiem un vidējiem ienākumiem devās uz veikaliem, lai iegādātos izdevīgus pārtikas produktus un citas pirmās nepieciešamības preces.
Walmart vakar paaugstināja peļņas prognozi šim gadam pēc tam, kad mazumtirgotājs tikai pirms mēneša krasi samazināja prognozes. Turklāt kompānijas 2. ceturkšņa rezultāti pārsniedza gaidīto, vēsta Reuters.
Kā vēsta Reuters, akciju tirgotāji sākuši dot būtisku ieguldījumu, lai maijā aizsāktais Amerikas Savienoto Valstu mazumtirdzniecības vilnis būtu sasniedzis zemāko punktu.
Kā liecina Best Buy, Abercrombie & Fitch, Ralph Lauren un Petco Health & Wellness aktuālā informācija, beidzamās dienas mazumtirdzniecības uzņēmumiem bijušas īpaši veiksmīgas. Līdz ar to var secināt, ka amerikāņi joprojām ir gatavi tērēt naudu, taču dara to pārdomātāk nekā iepriekš, informē Barron’s.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.