1. Šie Vispārīgie noteikumi ir neatņemama Līguma sastāvdaļa, kas noslēgts starpInvestoru Kluba (turpmāk – IK) izdevēju SIA Bonnier News Latvia (turpmāk – BNL) un Klientu.
1.1. Piedevām Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem no Līguma izrietošāstiesiskās attiecības regulē Latvijas Republikā spēkā esošie likumi un normatīvie akti,kas regulē preču pārdošanu, pakalpojumu sniegšanu vai citas pušu tiesiskāsattiecības.
1.2. Līgumā, Vispārīgajos noteikumos un nosacījumos, kā arī pušu saziņā izmantotojēdzienu skaidrojums:
1.2.1. Personas dati ir jebkura informācija par identificētu vai identificējamu fizisku personu.
1.2.2. Personas datu apstrāde ir jebkura darbība, kas tiek veikta ar Datu subjektapersonas datiem. Piemēram, personas datu vākšana, reģistrācija, organizēšana,strukturēšana, glabāšana, pielāgošana vai pārveidošana, atgūšana, aplūkošana,izmantošana, izpaušana, nosūtot, izplatot vai citādi darot tos pieejamus, saskaņošanavai kombinēšana, ierobežošana, dzēšana vai iznīcināšana, vai jebkura noiepriekšminētajām darbībām neatkarīgi no darbības veida un izmantotajiemlīdzekļiem.
1.2.3. IK konts ir Datu lietotāja personīgais lietotāja konts, kas primāri nodrošinapiekļuvi Investoru Kluba maksas digitālajiem produktiem, un caur kuru Klients seviidentificē. IK konts pieder datu subjektam un vienmēr paliek aktīvs, arī tad, ja navderīgu lasīšanas tiesību.
1.2.4. Prece ir priekšmets, ko BNL pārdod, izmantojot pārdošanas kanālu.
1.2.5. Apstiprinājums ir nekavējoties pēc Līguma noslēgšanas Klientam nosūtītspaziņojums, kurā ir atsauce uz Vispārīgiem noteikumiem un nosacījumiem, Līguma unPreces vai Pakalpojuma detaļām.
1.2.6. Klients ir jebkura fiziska vai juridiska persona, kas izmanto vai ir izteikusi vēlmiizmantot BNL pakalpojumus.
1.2.7. Līgums ir Līgums, kas noslēgts starp BNL un Klientu par Preču iegādi vaiPakalpojuma sniegšanu, izmantojot BNL pārdošanas kanālu.
1.2.8. Pārdošanas kanāls ir Investoru Kluba izveidots rīks saziņai ar Klientu, Prečupārdošanai un Pakalpojumu sniegšanai. Investoru Kluba pārdošanas kanāli ir internetavietne
www.investoruklubs.lv, pārdošana pa tālruni un tiešais pasts.
1.2.9. Tiešais pasts ir jebkura Klientam nosūtīta informācija, kuras mērķis ir tieši vainetieši veicināt Investoru Kluba preču vai pakalpojumu piedāvājumu vai InvestoruKluba reputāciju. Informācija, kas saistīta ar preču vai pakalpojuma nodrošināšanu,pārvaldību vai izpildi, nav tiešais pasts.
1.2.10. Parole ir Klienta izvēlēta burtu un ciparu kombinācija, kas identificē Klientu.
1.2.11. Patērētājs ir klients, kas ir fiziska persona.
1.2.12. Pakalpojums ir pakalpojums, ko Investoru Klubs pārdod, izmantojotpārdošanas kanālu.
1.2.13. Pārdošana pa tālruni ir Investoru kluba pārdošanas kanāls, kura mērķis irtelefoniska Līguma slēgšana.
1.2.14. SIA Bonnier News Latvia, adrese Gunāra Astras iela 8B, Rīga, LV-1082, reģistrācijas Nr. 50203523841
1.2.15. Investoru Klubs ir BNL izveidots un uzņēmumam BNL piederošs medijuprodukts, kura mērķauditorija ir Latvijas privātie investori. Investoru Klubam piedertīmekļa vietne www.investoruklubs.lv, kurā tiek publicētas tirgus ziņas un analīzes.Turklāt Investoru klubs regulāri organizē investīciju konferences un seminārus. DalībaInvestoru klubā ir par maksu.
1.2.16. Vispārīgie noteikumi un nosacījumi ir šie noteikumi un nosacījumi, kas irneatņemama daļa no līguma, izmantojot pārdošanas kanālu, noslēgts starp BNL unklientu.
2. CENA
2.1. Pārdošanas kanāli rāda cenas gan ar, gan bez PVN.
2.2. Cenas ir spēkā no Līguma noslēgšanas līdz norunātā apmaksas termiņa beigām.
2.3. BNL patur tiesības veikt izmaiņas cenās. Izmaiņas tiks atspoguļotas tīmekļavietnē
www.investoruklubs.lv.
2.4. BNL pārdošanas kanālā informē Klientu par iespējamiem maksājuma veidiemabonēšanas procesa sākumā.
3. BNL TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
3.1. BNL ir tiesības bez sankcijām atkāpties no Līguma un nepiegādāt pasūtītāsPreces vai nesniegt Pakalpojumu, ja:
3.1.1. Preces nav noliktavā;
3.1.2. BNL vai iesaistītās trešās puses vairs nepiegādā pasūtītās Preces vai nesniedzpasūtīto Pakalpojumu;
3.1.3. Sistēmas kļūdas dēļ Investoru kluba lapā ir nepareizi parādīta preču cena vaiīpašības;
3.1.4. Klients pārkāpj Vispārīgos noteikumus un nosacījumus.
3.2. Ja BNL nespēj izpildīt Līgumu, BNL sazinās ar Klientu un atmaksāsamaksāto summu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā no pasūtījumaapstiprinājuma nosūtīšanas. BNL var nodot tādas pašas kvalitātes un cenas preci,vai nodrošināt tādas pašas kvalitātes un cenas pakalpojumu pasūtītā vietā.
4. LĪGUMA SLĒGŠANAS KĀRTĪBA
4.1. Līguma noslēgšanas kārtība
4.1.1. Klients pasūta izvēlēto preci(-es) un/vai pakalpojumu(-us) tīmekļa vietnē
www.investoruklubs.lv.
4.1.2. Lai noslēgtu Līgumu, Klients aizpilda nepieciešamos datu laukus, apstiprina, kapiekrīt pirkuma nosacījumiem, un nekavējoties apmaksā ekrānā redzamo rēķinu arbankas saiti, kredītkarti vai pasūta rēķinu.
4.1.3. Pēc rēķina apmaksas vai rēķina izrakstīšanas Klientam Līgums tiek uzskatīts parnoslēgtu.
4.1.4. Pēc Līguma noslēgšanas BNL nosūta Klientam apstiprinājumu par Līgumanoslēgšanu. Apstiprinājums tiek nosūtīts uz kontaktinformāciju (e-pastu, tālruni utt.),ko klients norādījis noslēdzot Līgumu vai izveidojot IK kontu.
4.1.5. Klients, slēdzot līgumu, apņemas sniegt BNL patiesu informāciju par sevi.
4.1.6. Klientam nosūtītajā apstiprinājumā par Līguma noslēgšanu ir ietverta atsauce uzVispārīgiem noteikumiem un nosacījumiem, kā arī Līguma un Preces vai Pakalpojumadetaļām.
4.1.7. Izmantojot apstiprinājumā ietverto atsauci, Klients saglabā piekļuvi Līgumarekvizītiem divus gadus no Līguma noslēgšanas un/vai līdz brīdim, kamēr IK konts iraktīvs.
4.1.8. Līgums tiek slēgts latviešu vai angļu valodā.
4.2. Telefoniski noslēgts līgums
4.2.1. Līgums ar Klientu tiek uzskatīts par noslēgtu pa tālruni, ja BNL pēc telefonasarunas uz Klienta kontaktinformāciju ir nosūtījis apstiprinājumu un/vai rēķinu parprecēm vai pakalpojumiem.
4.2.2. Līgums ar patērētāju uzskatāms par noslēgtu, ja patērētājs ir apmaksājis rēķinuun tādējādi apliecina savu gribu uzņemties telefoniski norunātās saistības.
4.2.3. Līguma noslēgšanai nav nepieciešams 4.10. punktā paredzētais apstiprinājums,ja pārdošana notiek pēc patērētāja iniciatīvas.
4.2.4. Norēķinoties ar bankas karti, ikmēneša maksājums tiek norakstīts no Klientabankas konta.
4.3. Digitālās preces.
4.3.1. Klientam tiek nosūtīts apstiprinājums par Līguma noslēgšanu. Apstiprinājumācita starpā ir ietverta informācija par digitālā formā sagatavoto un pārsūtīto preču vaipakalpojumu izmantošanu, piemērojamajiem tehniskajiem aizsardzības pasākumiem,kā arī aparatūras un programmatūras saderību, ko BNL zina vai kas tam jāzina; kāarī to, ka, noslēdzot Līgumu, Klients piekrīt digitālā satura pārsūtīšanai un apliecina, katādējādi zaudē atteikuma tiesības.
4.3.2. Digitālajam produktam jauns pasūtījums tiek izveidots divas darba dienas pirmsiepriekšējā pasūtījuma beigām.
4.4. Pasūtījumu var atcelt, rakstot uz e-pasta adresi:
[email protected].
4.4.1. Ja pasūtījums tiek atcelts, iepriekš samaksātā nauda netiek atmaksāta.
5. PASŪTĪJUMA IZPILDE
5.1. Digitālais saturs tiek uzskatīts par nosūtītu vai padarītu pieejamu, ja BNL irsācis tāda digitālā satura pārsūtīšanu, kas netiek piegādāts fiziskā datu nesējā.
5.2. Pakalpojums tiek uzskatīts par sniegtu, ja tas ir piegādāts/nosūtīts Klientamnoteiktajā dienā vai termiņā, kas atbilst Klienta pasūtījumam, un, ja tāda nav, termiņā,ko var uzskatīt par saprātīgu, ņemot vērā apstākļus.
6. DIGITĀLO PRODUKTU PATĒRIŅŠ
6.1. Digitālo pakalpojumu lietotāja konts ir paredzēts tikai personiskai lietošanai.Lietotājvārda un paroles pārsūtīšana citām personām nav atļauta.
6.2. Sveša lietotāja konta izmantošana Investoru Kluba digitālo pakalpojumuizmantošanai nav atļauta.
6.3. Uzskatām, ka apzināta Investoru kluba saturu atklāšana trešajām personām vaisatura apzināta izmantošana bez tiesībām, ir ļoti būtisks lietošanas noteikumupārkāpums. Pamatotu šaubu gadījumā mēs apturēsim negodprātīgi izmantoto kontuun lietošanas tiesības. Atkārtota pārkāpuma gadījumā BNL patur tiesības pieprasītkompensāciju, kas atbilst lietošanas apjomam.
7. ATTEIKŠANAS TIESĪBAS
7.1. Patērētājam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no Līguma, nenorādot iemeslu.
7.2. Atteikuma termiņš beidzas 14 dienas pēc:
7.2.1. No Līguma noslēgšanas dienas, ja Līguma priekšmets ir pakalpojuma sniegšanavai cita ilgstošas darbības veikšana, vai digitālais saturs, kas netiek piegādāts uz fiziskādatu nesēja.
7.3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, patērētājam ar nepārprotamu rakstiskuiesniegumu nosūtītu uz e-pasta adresi
[email protected] jāinformē par savulēmumu atteikties no līguma.
7.4. Lai ievērotu atteikuma tiesību izmantošanas termiņu, pietiek, ja Patērētājspaziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūta pirms atteikuma termiņabeigām.
7.5. Ja Patērētājs atsakās no Līguma, BNL atmaksā Patērētājam visus no Patērētājasaņemtos maksājumus. BNL veic naudas atmaksu, izmantojot to pašu maksāšanasveidu, ko Patērētājs izmantoja maksājuma veikšanai, ja vien Patērētājs nav skaidripiekritis izmantot citu naudas atmaksas veidu. Par šādu atmaksu patērētājam navjāmaksā par pakalpojumu vai citas izmaksas.
7.6. Patērētāja atteikuma tiesības neattiecas uz:
7.6.1. Līgums, kura priekšmets ir audio vai videoieraksts, vai datorprogrammatūraslēgtā iepakojumā, ja Patērētājs ir atvēris iepakojumu;
7.6.2. Līgums par digitālā satura nosūtīšanu, kas netiek piegādāts fiziskā datu nesējā.
7.7. Ja Klients vismaz 10 darba dienas pirms pasākuma uz e-pastu
[email protected] paziņo Investoru klubam par nepiedalīšanos konferencē,seminārā vai vebinārā, Klientam tiek piedāvāta iespēja tajā pašā sezonā piedalīties citākonferencē vai tiek atmaksāti 100% no iemaksātās naudas. Paziņojot parnepiedalīšanos vismaz 5 darba dienas iepriekš, klientam tiks atmaksāti 50% nosamaksātās iemaksas. Paziņojot vai neziņojot par nepiedalīšanos mazāk nekā 5 darbadienas pirms pasākuma, dalības maksa netiek atmaksāta.
8. AUTORTIESĪBAS
8.1. Uz Investoru Klubs mājaslapā publicētajiem materiāliem attiecas autortiesībuaizsardzība. Darbu (rakstu, attēlu, video u.c.) kopēšana un izplatīšana bez iepriekšējasrakstiskas piekrišanas ir aizliegta.
8.2. Atsauces uz rakstiem ir atļautas tādā veidā, lai būtu pieejami:Darba metadati (vismaz nosaukums, autors, publikācija, datums)Ne vairāk kā darba pirmā rindkopa,tad frāze “lasīt vairāk” ar aktīvu saiti uz vietu, kur darbs tika publicēts oriģinālajākanālā.
8.2.1. Ja Investoru klubā publicētais materiāls bez atļaujas ir izplatīts vai citēts lielākāapjomā, BNL ir tiesības iekasēt 500 eiro lielu samaksu par katru lietošanas reizi.
9. PERSONAS DATU APSTRĀDE
9.1. Personas datu apstrādes noteikumi un nosacījumi ir noteikti Investoru klubaprivātuma noteikumos, kas ir šo Vispārīgo noteikumu un nosacījumu neatņemamasastāvdaļa, un ir pieejami šeit. Piekrītot šiem Vispārīgajiem noteikumiem unnosacījumiem, Klients apliecina, ka ir izlasījis un sapratis Privātuma noteikumus.
10. TIEŠAIS PASTS
10.1. Noslēdzot līgumu vai izveidojot Investoru Kluba kontu, Klients, kas ir juridiskapersona, dod piekrišanu komerciālo paziņojumu sūtīšanai ar Tiešā pasta starpniecību.
10.2. Ja Klients, kurš ir juridiska persona, nevēlas saņemt tiešo pastu, viņš var nosūtītattiecīgu pieprasījumu uz adresi:
[email protected].
10.3. Klientam ir tiesības jebkurā laikā paziņot Investoru Klubam par savu vēlmi vairsnesaņemt Investoru Kluba piedāvājumus.
10.4. Fizisko personu personas datus regulē Investoru kluba privātuma noteikumi, kaspieejami šeit.
11. PRETENZIJU IESNIEGŠANAS KĀRTĪBA
11.1. Klientam ir tiesības atsaukties uz likumā noteiktajiem tiesiskās aizsardzībaslīdzekļiem gadījumā, ja Prece vai Pakalpojums neatbilst līguma noteikumiem.
11.2. BNL atbildība saskaņā ar Līgumu ir ierobežota atbilstoši konkrēta Līguma, tādaļas un/vai pasūtījuma cenai.
11.3. Preces vai Pakalpojuma defekta gadījumā Klientam ir tiesības sazināties arBNL, izmantojot 10.2. punktā norādīto kontaktinformāciju.
11.4. Klients dod iespēju BNL ar pēdējās piekrišanu un ar nosacījumu, ka tas irsaprātīgi iespējams un nerada negatīvu ietekmi uz BNL saimniecisko darbību vaijuridisko statusu, saprātīgā termiņā uz sava rēķina labot vai samazināt jebkuruszaudējumus, kas var rasties līguma pārkāpuma rezultātā. BNL un Klients vienojaspar defektu novēršanu vai Preču/Pakalpojumu nomaiņu.
11.5. BNL neuzņemas atbildību par Preču defektiem, kas radušies Klienta vainasdēļ, nepareizas preču uzglabāšanas vai nepareizas lietošanas rezultātā.
11.6. Paziņojums par Preces defektu atklāšanu jāiesniedz divu mēnešu laikā noneatbilstības vai defekta atklāšanas. Visi paziņojumi par preces defektiem tiks izskatītiun ar Klientu sazināsies pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā nopaziņojuma saņemšanas.
11.7. Ja BNL nav atrisinājis Patērētāja sūdzību vai Patērētājs nepiekrīt BNLrisinājumam, Patērētājs var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Arprocedūras noteikumiem var iepazīties un pieteikumu var iesniegt šeit. Patērētājs varvērsties arī Eiropas Savienības Patērētāju strīdu risināšanas platformā.
12. CITI NOSACĪJUMI
12.1. BNL ir tiesības vienpusēji grozīt šos Vispārīgos noteikumus un nosacījumusun to faktisko īstenošanu. BNL informēs Klientu par izmaiņām Investoru klubatīmekļa vietnē, pa e-pastu vai jebkādā citā veidā vismaz vienu (1) mēnesi pirmsattiecīgo izmaiņu stāšanās spēkā.
12.2. Investoru kluba kontaktinformācija: +371 22 324 934, e-pasts:
[email protected].
Spēkā no 21.02.2024.
Saistītie raksti
Mūsdienās ieguldīšana vairs nav tikai profesionāļu vai bagātnieku privilēģija – tā ir pieejama ikvienam. Tomēr tas, ka ikviens var ieguldīt, nenozīmē, ka visiem ir piemērots viens un tas pats risinājums. Tieši otrādi – katram ir savas vēlmes, mērķi un prioritātes, tāpēc jāizvēlas gudri.