Alphabet nesasniedza gaidīto reklāmas ieņēmumu samazināšanās dēļ
Google mātes uzņēmums Alphabet ziņoja par 3. ceturkšņa ieņēmumiem, kas atpalika no analītiķu prognozēm, jo YouTube reklāmu ieņēmumi par 400 milj. dolāru atpalika no aplēsēm.
Īsu videoklipu producenti tagad varēs nopelnīt, izmantojot YouTube platformu, kura paredzēta, lai konkurētu ar pusaudžu lietotāju vidū popularitāti ieguvušo TikTok, ziņo Reuters.
Snap vakar paziņoja 3. ceturkšņa rezultātus, kuri iezīmēja visu laiku lēnāko ceturkšņa pārdošanas apjomu pieaugumu reklāmas ieņēmumu krituma dēļ. Pēc ziņām uzņēmuma akcijas kritās par vairāk nekā 20%.
Google mātes uzņēmuma Alphabet 2. ceturkšņa rezultāti atspoguļoja to, ka pasaulē vadošā uzņēmuma digitālās reklāmas bizness joprojām ir spēcīgs, neskatoties uz ekonomikas atdzišanu, ziņo Reuters.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.