Snap vakar paziņoja 3. ceturkšņa rezultātus, kuri iezīmēja visu laiku lēnāko ceturkšņa pārdošanas apjomu pieaugumu reklāmas ieņēmumu krituma dēļ. Pēc ziņām uzņēmuma akcijas kritās par vairāk nekā 20%.
Snapchat paziņoja, ka 3. ceturkšņa ieņēmumi pieauga par 6% līdz 1.13 mljrd. dolāru. Saskaņā ar Refinitiv datiem šis skaitlis nedaudz atpalika no analītiķu prognozēm par 1.14 mljrd. dolāru.
Pēc tam, kad Snap paziņoja vājos 2. ceturkšņa rezultātus un apgalvoja, ka palēninās darbā pieņemšanas tempu, uzņēmuma akcijas ceturtdienas vakarā nokritās par ceturtdaļu.
Snap akcionāri šodien ar satraukumu gaida Amerikas Savienoto Valstu tirgus atvēršanos, jo uzņēmuma akciju cena pēc tirdzniecības slēgšanas vakar pieauga par teju 60%. Uzņēmums paziņoja par saviem ceturtā ceturkšņa rezultātiem, iezīmējot negaidīti pozitīvu ainu.
Google mātes uzņēmuma Alphabet 2. ceturkšņa rezultāti atspoguļoja to, ka pasaulē vadošā uzņēmuma digitālās reklāmas bizness joprojām ir spēcīgs, neskatoties uz ekonomikas atdzišanu, ziņo Reuters.
Uzņēmuma naudas plūsma ir kā dzīvs organisms – reizēm tajā vērojami straujāki pieaugumi, citkārt – mierīgāka plūsma. Jebkurā gadījumā ir svarīgi, lai vienmēr būtu arī kādi brīvie līdzekļi, kas rada drošības sajūtu un veicina attīstību, līdz ar to aktuāls ir arī jautājums par šo līdzekļu uzglabāšanu tā, lai tie nezaudētu vērtību un vienlaikus būtu drošībā un viegli pieejami jebkurā brīdī.