Snap vakar paziņoja 3. ceturkšņa rezultātus, kuri iezīmēja visu laiku lēnāko ceturkšņa pārdošanas apjomu pieaugumu reklāmas ieņēmumu krituma dēļ. Pēc ziņām uzņēmuma akcijas kritās par vairāk nekā 20%.
Snapchat paziņoja, ka 3. ceturkšņa ieņēmumi pieauga par 6% līdz 1.13 mljrd. dolāru. Saskaņā ar Refinitiv datiem šis skaitlis nedaudz atpalika no analītiķu prognozēm par 1.14 mljrd. dolāru.
Pēc tam, kad Snap paziņoja vājos 2. ceturkšņa rezultātus un apgalvoja, ka palēninās darbā pieņemšanas tempu, uzņēmuma akcijas ceturtdienas vakarā nokritās par ceturtdaļu.
Snap akcionāri šodien ar satraukumu gaida Amerikas Savienoto Valstu tirgus atvēršanos, jo uzņēmuma akciju cena pēc tirdzniecības slēgšanas vakar pieauga par teju 60%. Uzņēmums paziņoja par saviem ceturtā ceturkšņa rezultātiem, iezīmējot negaidīti pozitīvu ainu.
Google mātes uzņēmuma Alphabet 2. ceturkšņa rezultāti atspoguļoja to, ka pasaulē vadošā uzņēmuma digitālās reklāmas bizness joprojām ir spēcīgs, neskatoties uz ekonomikas atdzišanu, ziņo Reuters.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.