Starbucks atkal meklē izaugsmes iespējas Āzijā, lai palielinātu pārdošanas apjomu pieaugumu ārvalstīs. Taču šoreiz kafijas gigants tā vietā, lai koncentrētos uz Ķīnu, plāno izvērsties Indijā.
Starbucks plāno līdz 2028. gadam pārvaldīt 1000 veikalus pasaules piektajā lielākajā ekonomikā, būtībā atverot vienu jaunu veikalu ik pēc trim dienām. Tas arī paredz dubultot savu darbaspēku Indijā līdz aptuveni 8600 darbiniekiem, ziņo Barron's.
Pēc paziņojuma Starbucks akciju cena pieauga, sasniedzot 94.50 dolārus, kas liecina, ka investori uz šiem plāniem raugās pozitīvi.
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
CNBC publicēts saraksts ar 5 dividenžu akcijām, kuras labākie Volstrītas analītiķi platformā TipRanks ir novērtējuši kā pievilcīgākās.
Izvērtējot Starbucks aizvadītā ceturkšņa rezultātus, var novērot, ka ASV patērētāji joprojām ir gatavi tērēt naudu par Starbucks kafiju, savukārt Ķīnas patērētāji ir "savilkuši jostas".
Nesen nolēmu sākt apskatīt individuālos lielos ASV akciju tirgus vadošā indeksa – Standard & Poor's 500 – veidojošos sektorus. Mans mērķis ir gūt nedaudz lielāku priekšstatu par šiem sektoriem un uzņēmumiem, kas tos veido. Ideālā gadījumā būšu gan pašizglītojies, gan varbūt arī gūšu ideju kādam jau konkrētākam ieguldījumam. Par katru cenu ieguldīt kādā ASV uzņēmuma akcijās gan nav mans virsmērķis.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.