Ekspress Grupp palielināja ieņēmumus, bet augstās procentu likmes ietekmēja peļņu
Biržā kotētā mediju grupa Ekspress Grupp paziņoja par 3. ceturkšņa un 9 mēnešu rezultātiem, saskaņā ar kuriem pārdošanas ieņēmumi pieauga, bet 9 mēnešu tīrā peļņa saruka augsto procentu izdevumu dēļ.
Ekspress Grupp valdes priekšsēdētāja Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupp 3. ceturksnī guva pārdošanas ieņēmumus 16.5 milj. eiro apmērā, kas ir par 9% vairāk nekā gadu iepriekš. Savukārt 9 mēnešos uzņēmums guva 51.8 milj. eiro ieņēmumus, kas ir par 15% vairāk, salīdzinot ar iepriekšējo periodu.
Biržā kotētā mediju uzņēmuma Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu apjoms Baltijas valstīs gada laikā kopumā palielinājās par 30%, visstraujākais pieaugums bija Lietuvā.
Izvērtējot Baltijas biržā kotētā mediju uzņēmuma Ekspress Grupp 2. ceturkšņa rezultātus, Igaunijas investīciju izpētes uzņēmums ENLIGHT Research secināja, pārdošanas apjomi pārsniedza aplēses, bet ieņēmumi bija mazāki.