Ekspress Grupp palielināja ieņēmumus, bet augstās procentu likmes ietekmēja peļņu
Biržā kotētā mediju grupa Ekspress Grupp paziņoja par 3. ceturkšņa un 9 mēnešu rezultātiem, saskaņā ar kuriem pārdošanas ieņēmumi pieauga, bet 9 mēnešu tīrā peļņa saruka augsto procentu izdevumu dēļ.
Ekspress Grupp valdes priekšsēdētāja Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupp 3. ceturksnī guva pārdošanas ieņēmumus 16.5 milj. eiro apmērā, kas ir par 9% vairāk nekā gadu iepriekš. Savukārt 9 mēnešos uzņēmums guva 51.8 milj. eiro ieņēmumus, kas ir par 15% vairāk, salīdzinot ar iepriekšējo periodu.
Biržā kotētā mediju uzņēmuma Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu apjoms Baltijas valstīs gada laikā kopumā palielinājās par 30%, visstraujākais pieaugums bija Lietuvā.
Izvērtējot Baltijas biržā kotētā mediju uzņēmuma Ekspress Grupp 2. ceturkšņa rezultātus, Igaunijas investīciju izpētes uzņēmums ENLIGHT Research secināja, pārdošanas apjomi pārsniedza aplēses, bet ieņēmumi bija mazāki.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.