Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu apjoms gada laikā pieauga par trešdaļu
Biržā kotētā mediju uzņēmuma Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu apjoms Baltijas valstīs gada laikā kopumā palielinājās par 30%, visstraujākais pieaugums bija Lietuvā.
Mari-Liis Rüütsalu, Ekspress Grupp valdes priekšsēdētāja
Foto: ERLEND STAUB
Septembra beigās Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu skaits Baltijas valstīs kopumā bija pieaudzis līdz 179 753, pieaugums šā gada 3. ceturksnī bija 2%, bet 9 mēnešos - 23%.
Izvērtējot Baltijas biržā kotētā mediju uzņēmuma Ekspress Grupp 2. ceturkšņa rezultātus, Igaunijas investīciju izpētes uzņēmums ENLIGHT Research secināja, pārdošanas apjomi pārsniedza aplēses, bet ieņēmumi bija mazāki.
Mediju grupa Ekspress Grupp informēja investorus, ka tā gada laikā palielinājusi digitālo abonementu skaitu par 24%, bet otrajā ceturksnī - par 9%, kas ir mazāk nekā pirmajā ceturksnī, kad skaits pieauga par 10%.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.