Ekspress Grupp gada laikā palielināja abonementu apjomu par ceturtdaļu - lielākais pieaugums Latvijā
Mediju grupa Ekspress Grupp informēja investorus, ka tā gada laikā palielinājusi digitālo abonementu skaitu par 24%, bet otrajā ceturksnī - par 9%, kas ir mazāk nekā pirmajā ceturksnī, kad skaits pieauga par 10%.
Biržā kotētā uzņēmuma digitālo abonementu skaits Baltijas valstīs kopumā pieaudzis par 24% un jūnija beigās tas sasniedza nedaudz vairāk par 175 000. Pirmajā pusgadā skaits pieauga par 20%, bet otrajā ceturksnī - tikai par 9%. Savā paziņojumā uzņēmums nenorādīja abonementu vidējo cenu, bet par digitālo abonementu uzskata visus pasūtījumus, kuru vērtība pārsniedz 1 eiro mēnesī, par kuriem norēķinās atsevišķi un kurus jebkurā laikā var izbeigt atsevišķi.
Mūsdienās ieguldīšana vairs nav tikai profesionāļu vai bagātnieku privilēģija – tā ir pieejama ikvienam. Tomēr tas, ka ikviens var ieguldīt, nenozīmē, ka visiem ir piemērots viens un tas pats risinājums. Tieši otrādi – katram ir savas vēlmes, mērķi un prioritātes, tāpēc jāizvēlas gudri.