Ekspress Grupp gada laikā palielināja abonementu apjomu par ceturtdaļu - lielākais pieaugums Latvijā
Mediju grupa Ekspress Grupp informēja investorus, ka tā gada laikā palielinājusi digitālo abonementu skaitu par 24%, bet otrajā ceturksnī - par 9%, kas ir mazāk nekā pirmajā ceturksnī, kad skaits pieauga par 10%.
Biržā kotētā uzņēmuma digitālo abonementu skaits Baltijas valstīs kopumā pieaudzis par 24% un jūnija beigās tas sasniedza nedaudz vairāk par 175 000. Pirmajā pusgadā skaits pieauga par 20%, bet otrajā ceturksnī - tikai par 9%. Savā paziņojumā uzņēmums nenorādīja abonementu vidējo cenu, bet par digitālo abonementu uzskata visus pasūtījumus, kuru vērtība pārsniedz 1 eiro mēnesī, par kuriem norēķinās atsevišķi un kurus jebkurā laikā var izbeigt atsevišķi.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.