Ekspress Grupp valdes priekšsēdētāja Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu skaits marta beigās kopumā sasniedza 161 278 pasūtījumus. Uzņēmums savā pārskatā neatklāj pārdošanas apjomus. Salīdzinoši lielāko izaugsmi uzrādījis mediju grupas jaunākais dalībnieks Genius Meedia, kura digitālo abonementu skaits gada laikā pieauga par 36% un sasniedza 6058 abonementus.
Ekspress Grupp akciju atpirkšanas programmas rezultātā investori, kuri iesnieguši pārdošanas rīkojumu, saņems tikai 28.32% no pārdošanas uzdevumā iesniegto akciju skaita.
Ekspress Grupp, pateicoties digitālo ieņēmumu pieaugumam, palielināja pārdošanas ieņēmumus par piekto daļu, taču, neskatoties uz to, grupa nespēja palielināt peļņu.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.