Ekspress Grupp valdes priekšsēdētāja Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu skaits marta beigās kopumā sasniedza 161 278 pasūtījumus. Uzņēmums savā pārskatā neatklāj pārdošanas apjomus. Salīdzinoši lielāko izaugsmi uzrādījis mediju grupas jaunākais dalībnieks Genius Meedia, kura digitālo abonementu skaits gada laikā pieauga par 36% un sasniedza 6058 abonementus.
Ekspress Grupp akciju atpirkšanas programmas rezultātā investori, kuri iesnieguši pārdošanas rīkojumu, saņems tikai 28.32% no pārdošanas uzdevumā iesniegto akciju skaita.
Ekspress Grupp, pateicoties digitālo ieņēmumu pieaugumam, palielināja pārdošanas ieņēmumus par piekto daļu, taču, neskatoties uz to, grupa nespēja palielināt peļņu.
Mūsdienās ieguldīšana vairs nav tikai profesionāļu vai bagātnieku privilēģija – tā ir pieejama ikvienam. Tomēr tas, ka ikviens var ieguldīt, nenozīmē, ka visiem ir piemērots viens un tas pats risinājums. Tieši otrādi – katram ir savas vēlmes, mērķi un prioritātes, tāpēc jāizvēlas gudri.