Apranga grupas mazumtirdzniecības apgrozījums (ar PVN) šogad septembrī, salīdzinot ar pagājušā gada pirmo rudens mēnesi, pieauga par 8.9% un sasniedza visu laiku lielāko mēneša apgrozījumu - 29 milj. eiro.
Apranga Group šī gada pirmo sešu mēnešu apgrozījums sasniedzis 127.7 milj. eiro, kas ir par 57.2% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn un par 17.5% vairāk nekā 2019. gadā, liecina uzņēmuma publiskotā informācija.
Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums jūnijā sasniedza 26.7 milj. eiro un ir pieaudzis par 8.4%, salīdzinot ar 2021. gada jūniju. Apgrozījums Lietuvā jūnijā pieauga par 6.8%, Latvijā par 6%, bet Igaunijā par 18.7%, liecina paziņojums biržā.
Uzņēmums Inditex, kuram pieder apģērbu mazumtirgotājs Zara un kura zīmolu franšīzes veikalus Baltijā vada Apranga, paziņojis par 80% peļņas pieaugumu pirmajā ceturksnī. Peļņas pieaugumu veicināja pircēju aktivitātes pieaugums, kas izriet no Covid-19 ierobežojumu beigām, ziņo aģentūra Reuters.
Uzņēmuma naudas plūsma ir kā dzīvs organisms – reizēm tajā vērojami straujāki pieaugumi, citkārt – mierīgāka plūsma. Jebkurā gadījumā ir svarīgi, lai vienmēr būtu arī kādi brīvie līdzekļi, kas rada drošības sajūtu un veicina attīstību, līdz ar to aktuāls ir arī jautājums par šo līdzekļu uzglabāšanu tā, lai tie nezaudētu vērtību un vienlaikus būtu drošībā un viegli pieejami jebkurā brīdī.