Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums jūnijā sasniedza 26.7 milj. eiro un ir pieaudzis par 8.4%, salīdzinot ar 2021. gada jūniju. Apgrozījums Lietuvā jūnijā pieauga par 6.8%, Latvijā par 6%, bet Igaunijā par 18.7%, liecina paziņojums biržā.
Mazumtirdziecības apgrozījums 2. ceturksnī sasniedza 75.1 milj. eiro un bija par 34.8% lielāks nekā pērn (Lietuvā tas pieauga par 23%, Latvijā par 67.5 %, Igaunijā par 45.6%).
Apranga Group, kas trijās Baltijas valstīs pārdod 200 zīmolu produktus, 2021. gadā tiešsaistē pārdeva preces par 48.256 milj. eiro. Tas veido 21.1% no grupas kopējā apgrozījuma un ir teju divas reizes vairāk nekā 2020. gadā, kad tiešsaistes pārdošanas apjoms sasniedza 24.95 milj. eiro.
Kopš šā gada sākuma “Bigbank” kopējais juridisko personu kredītportfelis Baltijas valstīs pieaudzis gandrīz par ceturto daļu jeb 24 %, sasniedzot 900 miljonus eiro, informē “Bigbank” Latvijas filiālē.