Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums jūnijā sasniedza 26.7 milj. eiro un ir pieaudzis par 8.4%, salīdzinot ar 2021. gada jūniju. Apgrozījums Lietuvā jūnijā pieauga par 6.8%, Latvijā par 6%, bet Igaunijā par 18.7%, liecina paziņojums biržā.
Mazumtirdziecības apgrozījums 2. ceturksnī sasniedza 75.1 milj. eiro un bija par 34.8% lielāks nekā pērn (Lietuvā tas pieauga par 23%, Latvijā par 67.5 %, Igaunijā par 45.6%).
Apranga Group, kas trijās Baltijas valstīs pārdod 200 zīmolu produktus, 2021. gadā tiešsaistē pārdeva preces par 48.256 milj. eiro. Tas veido 21.1% no grupas kopējā apgrozījuma un ir teju divas reizes vairāk nekā 2020. gadā, kad tiešsaistes pārdošanas apjoms sasniedza 24.95 milj. eiro.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.