• Atpakaļ
  • menu
  • Meklēt
  • Ieiet portālā
  • Dalīties ar rakstu:

    Apranga pārdošanas apjomi tiešsaistē ievērojami auguši

    Foto: Judita Grigelytė

    Apranga Group, kas trijās Baltijas valstīs pārdod 200 zīmolu produktus, 2021. gadā tiešsaistē pārdeva preces par 48.256 milj. eiro. Tas veido 21.1% no grupas kopējā apgrozījuma un ir teju divas reizes vairāk nekā 2020. gadā, kad tiešsaistes pārdošanas apjoms sasniedza 24.95 milj. eiro.

    Covid-19 pandēmija deva būtisku impulsu e-tirdzniecības lēcienam, un šobrīd ir redzams, ka klientiem jau ir izveidojies ieradums izmantot e-veikalus.

    Saturs ir pieejams tikai kluba biedriem.

    Lai lasītu

    undefined

      paywallSubscribe.subscribeToNewspaper
      paywallSubscribe.dataProcessing
      Dalīties ar rakstu:
    Saistītie raksti

    Investors Andris ir Investoru kluba izdomāta persona. Viņa rīcībā ir 25 000 eiro reālas naudas, ko Andris sāk ieguldīt akciju tirgos 2021. gada novembrī. Andra investīciju lēmumus pieņem Investoru Kluba redakcija.

    FinansuSignet
    Investore Andris
    MintosNasdaqEstateguru
    Investoru Kluba partneri
    Birža
    • Rīgas birža
    • Tallinas birža
    • Viļņas birža
    Lejupielādē datus
    Lejupielādē datus
    Lejupielādē datus
    Lejupielādē datus
    Lejupielādē datus
    Lejupielādē datus

    Cenas tiek parādītas ar 15 minūšu nokavēšanos. Salīdzinājums ar iepriekšējo dienu sākas 10.15 tirdzniecības dienas rītā.