Apranga Group apgrozījums pirmajā pusgadā būtiski palielinājies
Apranga Group šī gada pirmo sešu mēnešu apgrozījums sasniedzis 127.7 milj. eiro, kas ir par 57.2% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn un par 17.5% vairāk nekā 2019. gadā, liecina uzņēmuma publiskotā informācija.
Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums jūnijā sasniedza 26.7 milj. eiro un ir pieaudzis par 8.4%, salīdzinot ar 2021. gada jūniju. Apgrozījums Lietuvā jūnijā pieauga par 6.8%, Latvijā par 6%, bet Igaunijā par 18.7%, liecina paziņojums biržā.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.