Bezalkoholisko dzērienu ražotāja Coca-Cola rezultātos krīzes pazīmju nav, šogad var manīt lielāku apgrozījumu nekā prognozēts.
Coca-Cola 2. ceturksnī publicēja koriģēto peļņu 70 centu apmērā par akciju, pārspējot analītiķu vidējās prognozes par 3 centiem. Tajā pašā laikā pirms gada uzņēmuma peļņa par akciju bija 68 centi.
Arī uzņēmuma apgrozījums pārspēja analītiķu cerības. Tika prognozēti 10.57 mljrd. dolāri, taču Coca-Cola sasniedza 11.3 mljrd. dolāru apgrozījumu. Salīdzinot ar pagājušo gadu, apgrozījums pieauga par 12%.
Coca-Cola nāca klajā ar iepriecinošām nākotnes prognozēm. Šim finanšu gadam uzņēmums paredz organisko ieņēmumu pieaugumu 12% līdz 13% apmērā. Iepriekš prognoze bija 7% līdz 8%.
Uzņēmuma izpilddirektors Džeimss Kvinsijs (James Quincey) sacīja, pēdējā ceturkšņa rezultāti liecina par to, ka Coca-Cola var uzlabot rezultātus par spīti sarežģītajai situācijai makroekonomikā.
No gada sākuma Coca-Cola akcijas ir augušas par 5%. Uzņēmuma tirgus vērtība ir 270 mljrd. dolāru.
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Aptuveni 300 uzņēmumu sarakstam vakar pievienoti vēl vairāki ietekmīgi lieli uzņēmumi. McDonald's, Coca-Cola, Unilever un Starbucks paziņojuši par lēmumu pamest Krievijas tirgu, raksta BBC.
Coca-Cola un PepsiCo ceturtdien brīdināja, ka straujš izmaksu kāpums radīs spiedienu uz uzņēmumu peļņu šogad. Tomēr lielā pieprasījuma un augstā cenu kāpuma dēļ ceturtā ceturkšņa rezultāti bija labāki, nekā gaidīts, vēsta Reuters.
Pasaules lielākajos akciju tirgos šā gada aprīlis izvērtās brutāls. ASV Standard & Poor's 500 akciju indeksa vērtība šā mēneša ietvaros saplaka par 8.8%. Tas nozīmē, ka šobrīd šis ASV akciju cenu kopējo virzību raksturojošais indikators atrodas par 13.3% zemāk nekā gada sākumā.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.