Kopš MOSSA zīmola ieviešanas 2014. gadā tā pārdošanas apjomi lielākoties ir veidojušo aptuveni 10% no kopējā apgrozījuma. Tas atspoguļo mērķtiecību, kas tika veltīta vadošā zīmola MÁDARA kā uzņēmuma galvenās korporatīvās identitātes attīstīšanai dažādos ģeogrāfiskos reģionos.
MADARA Cosmetics pirms kāda laika iepazīstināja plašāku sabiedrību ar 2023. gada finanšu rezultātiem. To, vai uzņēmumam izdevies uzlabot salīdzinoši zemos 2022. gada rentabilitates rādītājus un vai tam izdevies sasniegt vadības izvirzīto apgrozījuma mērķi pilnam 2023. gadam, pētīju un aprakstīju šajā rakstā.
Lotte Tisenkopfa-Iltnere, Madara Cosmetics un Vairo līdzdibinātāja. Vispirms uzņēmēja, un tikai pēc tam – investore. Plašāk ar investīciju pasauli iepazinās, kad Madara Cosmetics gatavojās IPO, un kopš tā laika kopā ar vīru veic ieguldījumus.
2023. gada pirmo 9 mēnešu griezumā MADARA Cosmetics koncerna konsolidētais (neauditētais) apgrozījums veidoja 14.6 milj. eiro, kas ir 2.9% augstāk par iepriekšējā gada attiecīgo periodu. Šī gada trešajā ceturksnī koncerns strādāja ar 4.3 milj. eiro konsolidēto (neauditēto) apgrozījumu, kas ir par 9% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.