Google mātes uzņēmuma Alphabet akcijas 2022. gadā samazinājās par 39%, jo palēninājās ieņēmumu pieaugums un investori bija noraizējušies par vājākām meklēšanas reklāmu tendencēm.
Google mātes uzņēmums Alphabet ziņoja par 3. ceturkšņa ieņēmumiem, kas atpalika no analītiķu prognozēm, jo YouTube reklāmu ieņēmumi par 400 milj. dolāru atpalika no aplēsēm.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.