Pērn Tallinas ostu (Tallinna Sadam) šķērsoja vairāk nekā 7 milj. pasažieru un vairāk nekā 18 milj. tonnu kravu. Pasažieru skaits ievērojami palielinājās, tomēr kravu pārvadājumi izsīka.
Gadā kopumā, atgūstoties no pandēmijas, pasažieru skaits palielinājās par 98% jeb 3.5 milj. pasažieru. Preču apjoms salīdzinājumā ar pagājušo gadu samazinājās par 21% jeb 4.6 milj. tonnu. Kā norāda Tallinas ostā, kravu apjoma krituma iemesls ir sankciju piemērošana Krievijas un Baltkrievijas izcelsmes precēm.
3. ceturksnī Tallinas ostas (Tallinna Sadam) pārdošanas ieņēmumi pieauga par 13% un peļņa par 11%. Rezultātus lielā mērā ietekmēja pieaugošais pasažieru skaits, savukārt kravu pārvadājumi salīdzinājumā ar pagājušo gadu samazinājās par trešdaļu.
Šī gada 3. ceturksnī Tallinas ostu (Tallinna Sadam) šķērsoja 2.5 milj. pasažieru un 4.4 milj. tonnu kravu. Salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo laika posmu, pasažieru skaits palielinājies par 87% jeb 1.2 milj. pasažieru, savukārt kravu apjoms samazinājies par 33%.
2. ceturksnī Tallinas ostas (Tallinna Sadam) pārdošanas ieņēmumi, koriģētā EBITDA un peļņa pieauga salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu. Pieaugumu noteica Covid-19 ierobežojumu atvieglošana, taču vienlaikus kravu apjomi kritās.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.