Akciju sabiedrība HansaMatrix publicējusi jaunu mājas lapu, tādējādi pabeidzot vizuālās identitātes atsvaidzināšanu, liecina biržas publiskotā informācija.

- Foto: Ekrānuzņēmums no Hansamatrix.com
“Esam lepni arī virtuālā vidē izskatīties atbilstoši mūsdienu prasībām. Mēs esam augsto tehnoloģiju uzņēmums un biznesā jau vairāk nekā 20 gadus, mums ir svarīgi iet līdzi laikam.
Jutām, ka ir pienācis laiks HansaMatrix izskatam iedot jaunu enerģiju – spēcīgāku un pārliecinošāku. Tādi gadu gaitā esam kļuvuši arī mēs paši – pārliecināti par sniegtā servisa augsto kvalitāti, stabilu vietu elektronikas ražošanas sektorā šajā reģionā un lepni par kopā paveikto.” stāsta valdes priekšsēdētājs Jānis Sams.
“Galvenais mērķis jaunajai mājas lapai ir pēc iespējas vienkāršāk pastāstīt un parādīt, kas mēs esam, kas ir mūsu vērtības un ko mēs darām. Mājas lapu esam radījuši pilnībā no idejas un tas bijis vairāk kā pusgadu ilgs intensīvs, bet ļoti aizraujošs projekts. Jaunajā vietnē īpašu uzmanību pievērsām mūsu sniegto pakalpojumu sadaļai, kā arī sadaļai investoriem, kur visi mūsu akcionāri viegli varēs atrast informāciju par mūsu darbības rādītājiem, korporatīvo pārvaldību, akcionāru sapulcēm un vebināriem. Savukārt logo atsvaidzināšana, ir ierasta prakse arī lielo, mums visiem zināmo zīmolu vidē,” papildina komunikāciju vadītāja Līga Baltiņa.
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Saskaņā ar operatīvajiem datiem, 2022. gada otrajā ceturksnī uzņēmuma HansaMatrix ieņēmumi bija 6.47 milj. eiro, kas ir par 7.1% vairāk, salīdzinot ar 2021. gada otrā ceturkšņa ieņēmumiem un par 7.3% vairāk nekā attiecīgais rādītājs 2022.gada 1.ceturksnī, liecina biržas publiskotā informācija.
Maija beidzamajā dienā notika HansaMatrix kārtējā akcionāru sapulce, kurā tik apstiprināti ziņojumi par 2021. gada pārskatu, kā arī ievēlēti jauni padomes locekļi, liecina uzņēmuma ziņojums biržā.
HansaMatrix šī gada pirmā ceturkšņa neauditētie konsolidētie ieņēmumi sasniedza 6.030 milj. eiro, palielinoties par 3% pret 2021. gada pirmo ceturksni.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.