Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu skaits Baltijas valstīs salīdzinājumā ar pagājušo gadu kopumā palielinājies par 34%, jūnija beigās sastādot 151 322 pasūtījumus.
Ekspress Meedia, kas izdod ziņu portālu Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehti, Eesti Ekspress un vairākus Igaunijā populārus žurnālus, biržas paziņojumā norāda uz digitālo abonementu skaita pieaugumu, kas sasniedza 84 072 (22% pieaugums salīdzinājumā ar pagājušo gadu).
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Igaunijas Augstākā tiesa ar 13. jūnija spriedumu neapmierināja Margus Linnamäe kasācijas sūdzību pret Ekspress Meedia par nepareizu datu publicēšanu un morālā kaitējuma zaudējumu piedziņu, biržai pavēstīja uzņēmums.
Ekspress Grupp meitas uzņēmums Delfi parakstījis līgumu par Lietuvas ziņu aģentūras ELTA iegādi, biržā pavēstīja uzņēmumā. Puses vienojušās neizpaust cenu vai citus darījuma nosacījumus.
Uzņēmums Enlight Research, kas nodrošina tiešsaistes finanšu ziņas un aktuālo tirgus informāciju, sagatavojis jaunāko pētījumu par mediju nozari, konkrētāk, par Ekspress Group.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.