Uzņēmums Enlight Research, kas nodrošina tiešsaistes finanšu ziņas un aktuālo tirgus informāciju, sagatavojis jaunāko pētījumu par mediju nozari, konkrētāk, par Ekspress Group.
Ekspress Grupp valdes priekšsēdētāja Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Andras Kralla
Mediju uzņēmumiem, kas veiksmīgi ieviesuši savā ikdienā digitālā biznesa modeli, šis laiks ir labvēlīgs un būtu jāizmanto savā labā. Turklāt Krievijas-Ukrainas karš ir atkal ievērojami palielinājis plašsaziņas līdzekļu nozares lomu.
Ekspress Grupp pārdošanas ieņēmumi 2022. gada pirmajā ceturksnī bija 13.4 milj. eiro, gada laikā pieaugot par 22%. Vienlaikus sezonalitātes dēļ radušies zaudējumi, liecina uzņēmuma ceturkšņa starppārskats.
Ekspress Grupp lielākais īpašnieks Hanss Luiks (Hans Luik) un viņam piederošā HHL Rühm akcionāru sapulcei iesniedza papildu priekšlikumus, kas palielina akcionāriem izmaksājamās dividendes, bet samazina akciju atpirkšanai izlietoto naudu.
Mediju grupas Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu skaits Baltijas valstīs salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu kopumā palielinājies par 50%, pieaugums pirmajā ceturksnī bija 8%.
Uzņēmuma naudas plūsma ir kā dzīvs organisms – reizēm tajā vērojami straujāki pieaugumi, citkārt – mierīgāka plūsma. Jebkurā gadījumā ir svarīgi, lai vienmēr būtu arī kādi brīvie līdzekļi, kas rada drošības sajūtu un veicina attīstību, līdz ar to aktuāls ir arī jautājums par šo līdzekļu uzglabāšanu tā, lai tie nezaudētu vērtību un vienlaikus būtu drošībā un viegli pieejami jebkurā brīdī.