Sekojot vakar biržā publicētajam paziņojumam, ka Madara Cosmetics startē print-on-demand jomā, radās visnotaļ dažādas pārdomas, tai skaitā pirmajā brīdī šaubas un vēlāk jau cerības.
Par ko šaubas? Šaubas radās pirmajā brīdī pēc paziņojuma izlasīšanas. Kāpēc gan uzņēmumam, kurš veiksmīgi audzē apgrozījumu un strādā ar labu peļņas maržu, būtu jāsadala sava uzmanība un fokuss un jāvirzās jaunā darbības virzienā?
MADARA Cosmetics turpina nostiprināt savas pozīcijas kā viens no inovatīvākajiem un ilgtspējīgākajiem kosmētikas ražotājiem reģionā un ir investējis 350 tūkst. eiro, lai uzsāktu jaunu start-up projektu print-on-demand industrijā.
Pirms jebkuras tērēšanas un ieguldīšanas būtu vērts padomāt vismaz divas reizes – vai tas patiešām ir nepieciešams. Protams, svarīgs ir arī jautājums par ilgtspēju, Investoruklubs.lv stāsta uzņēmuma MADARA Cosmetics līdzīpašnieks un valdes loceklis Uldis Iltners.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.