MADARA Cosmetics turpina nostiprināt savas pozīcijas kā viens no inovatīvākajiem un ilgtspējīgākajiem kosmētikas ražotājiem reģionā un ir investējis 350 tūkst. eiro, lai uzsāktu jaunu start-up projektu print-on-demand industrijā.
Madara Cosmetics līdzīpašniece un vadītāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere
Foto: Leta
Jaunais projekts dos klientiem iespēju izveidot savu sertificētu kosmētikas produktu līniju vai pasūtīt produktus ar sava zīmola logotipu un personalizētu dizainu, izmantojot pašapkalpošanās tīmekļa platformu – Selfnamed.
Pirms jebkuras tērēšanas un ieguldīšanas būtu vērts padomāt vismaz divas reizes – vai tas patiešām ir nepieciešams. Protams, svarīgs ir arī jautājums par ilgtspēju, Investoruklubs.lv stāsta uzņēmuma MADARA Cosmetics līdzīpašnieks un valdes loceklis Uldis Iltners.
Starp pirmajām 20 visvairāk tirgotajām akcijām Baltijas biržā Latvijas uzņēmumus, diemžēl, nevar atrast. Vistuvāk šai atzīmei pietuvojās Virši, atrodoties 24. vietā. Janvārī veikts 2331 darījums, kuros savu īpašnieku mainījušas 113 tūkst. akcijas.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.