Tesla varētu uzlabot savus rezultātus un akciju cenu ar reklāmām
Tesla elektriskie transportlīdzekļi ir salīdzinoši lēti. Viena no uzņēmuma un akciju problēmām ir tā, ka daudzi to nezina. Iespējams, ir veids, kā to novērst. Un tās ir reklāmas.
2023. gadā Tesla vairākas reizes samazināja automašīnu cenas visā pasaulē. Samazinājumi palīdzēja uzņēmumam 1. ceturksnī palielināt tirgus daļu ASV, Ķīnā un Eiropā salīdzinājumā ar 4. ceturksni.
Tesla trešdien publicēja 1. ceturkšņa rezultātus, kas nepiepildīja analītiķu un investoru cerības. Akcijas cena pēc ziņām nokritās gandrīz par 4%, bet dienu noslēdza ar 2% lejupslīdi. Pēc tirgus slēgšananas akciju cena turpina atkāpties.
Tesla samazināja cenas saviem Model Y un Model 3 elektriskajiem transportlīdzekļiem ASV. Tā ir sestā reize, kad Tesla šogad ir pazeminājusi cenas ASV, raisot bažas par ietekmi uz uzņēmuma peļņu, vēsta Reuters.
Darbinieki no Tesla Šanhajas rūpnīcas ir spēruši neparastu soli, publicējot ierakstus sociālajos medijos, lai uzrunātu Īlonu Masku (Elon Musk) un Ķīnas sabiedrību pēc tam, kad nedēļas nogalē viņiem tika paziņots, ka ir samazināta piemaksa par sniegumu, vēsta Reuters.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.