Coca-Cola deklarēja ceturkšņa izmaksu 46 centu apmērā par akciju, kas ir par 2 centiem jeb 4.6% vairāk. Tas bija 61. gads pēc kārtas, kad dzērienu ražotājs palielināja dividendes. Coca-Cola akcijām, kuru gada ienesīgums ir -3.87%, dividenžu ienesīgums ir 3.06%.
Francijas autoražotājs Renault pirmo reizi četru gadu laikā paziņoja par dividendēm, kas liecina par peļņas uzlabošanos un pozitīvām ilgtermiņa perspektīvām.
PepsiCo, viens no diviem pasaules vadošajiem bezalkoholisko dzērienu ražotājiem, pagājušajā gadā paaugstināja savu produktu cenu tādā mērā, ka tas radīja iespēju arī palielināt dividendes.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.