Coca-Cola deklarēja ceturkšņa izmaksu 46 centu apmērā par akciju, kas ir par 2 centiem jeb 4.6% vairāk. Tas bija 61. gads pēc kārtas, kad dzērienu ražotājs palielināja dividendes. Coca-Cola akcijām, kuru gada ienesīgums ir -3.87%, dividenžu ienesīgums ir 3.06%.
Francijas autoražotājs Renault pirmo reizi četru gadu laikā paziņoja par dividendēm, kas liecina par peļņas uzlabošanos un pozitīvām ilgtermiņa perspektīvām.
PepsiCo, viens no diviem pasaules vadošajiem bezalkoholisko dzērienu ražotājiem, pagājušajā gadā paaugstināja savu produktu cenu tādā mērā, ka tas radīja iespēju arī palielināt dividendes.
Mūsdienās ieguldīšana vairs nav tikai profesionāļu vai bagātnieku privilēģija – tā ir pieejama ikvienam. Tomēr tas, ka ikviens var ieguldīt, nenozīmē, ka visiem ir piemērots viens un tas pats risinājums. Tieši otrādi – katram ir savas vēlmes, mērķi un prioritātes, tāpēc jāizvēlas gudri.