McDonald's publicēja labākus 4. ceturkšņa rezultātus nekā gaidīts, ko noteica augstākas cenas ēdienkartē, lielā apmeklētāju plūsma un mārketinga pasākumi.
McDonald's ziņoja, ka ieņēmumi pēdējā ceturksnī sasniedza 5.93 mljrd. dolāru, pārspējot gaidītos 5.75 mljrd. dolāru. Koriģētā peļņa par akciju bija 2.59 dolāri, salīdzinot ar prognozētajiem 2.44 dolāriem.
McDonald's otrdien ziņoja par labākiem pārdošanas apjomiem un peļņu nekā gaidīts, neskatoties uz pieaugošajām izmaksām, burgeru ķēdei gūstot labumu no stabila tiešsaistes pieprasījuma, jaunu produktu laišanas tirgū un augstākām cenām.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.