Mari-Liis Rüütsalu, Ekspress Grupp valdes priekšsēdētāja
Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu skaits pērn turpināja pieaugt visās Baltijas valstīs, kas palielināja uzņēmuma digitālo pasūtījumu pārdošanas ieņēmumus, paziņoja uzņēmums. "Izaugsme pierāda, ka maksas satura modelis ir ilgtspējīgs un tam ir arvien lielāka loma mūsu mediju uzņēmumu ieņēmumu daļā," paziņojumā presei rakstīja Ekspress Grupp valdes priekšsēdētāja Mari-Liis Rüütsalu.
Ekspress Grupp pārdošanas ieņēmumi šogad 9 mēnešos pieauga līdz 45 milj. eiro. Ņemot vērā darbaspēka izmaksu pieaugumu par 23%, Ekspress Grupp sāka darbinieku atlaišanas procesu, īpaši Latvijā.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.