Līdz ar šo soli Ekspress Meedia jaunais biznesa nosaukums būs Delfi Meedia. Pēc uzņēmuma domām, aiz nosaukuma maiņas slēpjas Delfi lielāka atpazīstamība mediju patērētāju vidū, tāpēc īpašnieki nolēma uzņēmumu nosaukt tā spēcīgākā digitālā zīmola vārdā.
Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu skaits Baltijas valstīs salīdzinājumā ar pagājušo gadu kopumā palielinājies par 34%, jūnija beigās sastādot 151 322 pasūtījumus.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.