Peļņa pirms ārvalstu valūtas pārvērtēšanas un nodokļiem sešos mēnešos līdz 30. septembrim ir vairāk nekā trīskāršojusies, salīdzinot ar to pašu laika periodu pagājušajā gadā, sasniedzot 505 milj. mārciņu. To veicināja komplekso brīvdienu pārdošanas apjoma pieaugums pēc Covid-19 ierobežojumu likvidēšanas.
Ryanair izpilddirektors Maikls O'Līrijs (Michael O'Leary) ar BBC starpniecību sacīja, ka 10 eiro biļešu ēra ir beigusies un, pēc viņa teiktā, Ryanair vidējā biļešu cena nākamo piecu gadu laikā pieaugs līdz 50 eiro.
Aviācijas biznesā var kļūt par miljonāru, bet vispirms ir jābūt miljardierim, vēsta sens joks. Beidzot mācīšos no tā un beigšu spīdzināšanu kā Ryanair akcionārs.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.