• OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 5000,15%5 569,06
  • DOW 300,35%40 669,36
  • Nasdaq −0,09%17 446,34
  • FTSE 1000,37%8 494,85
  • Nikkei 2250,17%36 105,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,88
  • OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 5000,15%5 569,06
  • DOW 300,35%40 669,36
  • Nasdaq −0,09%17 446,34
  • FTSE 1000,37%8 494,85
  • Nikkei 2250,17%36 105,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,88
  • 11.08.22, 15:21

Ryanair izpilddirektors: zemo cenu lidojumu laiks ir beidzies

Ryanair izpilddirektors Maikls O'Līrijs (Michael O'Leary) ar BBC starpniecību sacīja, ka 10 eiro biļešu ēra ir beigusies un, pēc viņa teiktā, Ryanair vidējā biļešu cena nākamo piecu gadu laikā pieaugs līdz 50 eiro.
Ryanair izpilddirektors: zemo cenu lidojumu laiks ir beidzies
  • Foto: Andres Haabu
"Pieaugošās degvielas izmaksas, kas palielina aviobiļešu cenas, palielina arī mājsaimniecību rēķinus par enerģiju, kas samazina cilvēku rīcībā esošos ienākumus," raidsabiedrībai BBC sacīja Ryanair vadītājs, norādot, ka cilvēki arvien vairāk vēro tēriņus.
Neskatoties uz to, O'Līrijs uzskata, ka klienti galvenokārt meklē lētākas iespējas, nevis samazina lidojumu skaitu.
Komerciālā aviācija pašlaik rada aptuveni 2.4% no globālajām CO2 emisijām, un tāpēc nozare ir pakļauta spiedienam samazināt savu ietekmi uz vidi. Tomēr O'Līrijs BBC sacīja, ka autotransports un kuģniecība kopumā rada lielākus CO2 izmešus un uzmanība tika novirzīta nepareizi.
Ryanair agri sāka novērst darbinieku trūkumu
Pēc pieprasījuma straujās atveseļošanās aviokompānijās un lidostās ir bijis liels darbinieku trūkums, kas izraisīja vairāk kavējumu un atcelšanu nekā parasti.
O'Līrijs norādīja, ka Ryanair situāciju pārvaldīja labāk nekā citas aviokompānijas, jo tā nolēma sākt komplektēt salona apkalpi un pilotus pagājušā gada novembrī, kad tikko bija ieradies omikrona celms.
2022. gada pirmajos 6 mēnešos Ryanair atcēla 0.3% lidojumu, salīdzinot ar 3.5% British Airways un 2.8% Easyjet, liecina avioceļojumu konsultāciju uzņēmuma OAG dati.
O'Līrijs arī minēja, ka nejūt lielas simpātijas pret lidostām, jo ​​tās zina lidojumu grafikus jau vairākus mēnešus iepriekš, taču joprojām nevar pieņemt darbā un apmācīt darbiniekus.
Ryanair akcijas cena šodien ir pakāpusies par 2.54% un maksā 74.79 eiro.

Saistītie raksti

Viedokļi
  • 15.03.22, 19:02
Ar Ryanair akcijām nokļuvu ilgstošā turbulencē
Investīcijas Ryanair ir bijis kalnains ceļojums. Tagad, sākoties karam Ukrainā, aviokompānijas ir atgriezušās jaunā virpulī pirms iepriekšējās krīzes beigām.
Biržas jaunumi
  • 18.07.22, 09:25
Lufthansa akcijas strauji pieaug
Lufthansa, kas 2. ceturksnī guva ievērojamu peļņu, akcijas Frankfurtes biržā nedēļas noslēgumā pakāpās par 7%.
Biržas jaunumi
  • 06.07.22, 10:40
SAS iesniedza bankrota pieteikumu, akcijas krīt
Streika ietekmes dēļ, kā arī Covid negatīvajām sekām uz uzņēmuma rezultātiem, SAS Ņujorkas tiesā iesniedza bankrota pieteikumu.
  • SM
Satura mārketings
  • 27.04.25, 11:49
Neliec visas olas vienā grozā jeb kāpēc ieguldījumu diversifikācija atmaksājas
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.
Atpakaļ uz Investoru Kluba sākumlapu