Netflix Ad-Tier tiek palaists ceturtdien, ko saka Volstrīta?
Sākot ar ceturtdienu, Netflix abonenti ASV varēs maksāt mazāk par saviem straumēšanas pakalpojumiem, izvēloties plānus, kas ietver reklāmas. Tomēr nav skaidrs, vai Netflix investori gūs labumu no izmaiņām.
Netflix ziņoja par 3. ceturkšņa ieņēmumiem 18. oktobrī. Straumēšanas gigants uzrādīja spēcīgu ceturksni, investoriem koncentrējoties uz 2.41 milj. jaunu abonentu pievienošanu, kas pārsniedza paša Netflix prognozi par 1 milj. Tas notika pēc tam, kad uzņēmums zaudēja abonentus iepriekšējos divos ceturkšņos.
Pēc diviem lejupslīdes ceturkšņiem Netflix trešajā ceturksnī uzrādīja spēcīgu abonentu skaita pieaugumu, un prognozes liecina par abonentu skaita pieaugumu arī ceturtajā ceturksnī. Neskatoties uz vājāku nekā gaidīts ceturtā ceturkšņa peļņas prognozi, lielais abonentu skaita pieaugums veicināja 14% akcijas pieaugumu.
Netflix strādā pie jauna plāna, kurā skatītājiem būs jāsamierinās ar reklāmām. Tie, kuri reklāmas nevēlēsies redzēt, būs jāmaksā vairāk. Volstrīta par šādu stratēģiju nav pārliecināta, jo tā varētu kaitēt straumēšanas platformai.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.