Netflix strādā pie jauna plāna, kurā skatītājiem būs jāsamierinās ar reklāmām. Tie, kuri reklāmas nevēlēsies redzēt, būs jāmaksā vairāk. Volstrīta par šādu stratēģiju nav pārliecināta, jo tā varētu kaitēt straumēšanas platformai.
Uzņēmums nolēma piedāvāt lētāku iespēju saviem klientiem pēc tam, kad marta ceturksnī zaudēja 200 tūkst. abonentu. Jūnija ceturkšņa zaudējumi bija 1 milj. skatītāju. Jaunajam plānam vajadzētu sākt darboties nākamā gada sākumā. Plāns ietver trīs opcijas — pamata par 9.99 dolāriem, standarta par 15.49 dolāriem un bez reklāmām par 19.99 dolāriem mēnesī.
Disney+ pagājušajā ceturksnī piesaistīja 14.4 milj. jaunu abonentu, kas ir aptuveni par 45% vairāk nekā bija paredzēts Volstrītā, palielinot Disney straumēšanas portfeli līdz 221 milj. visā pasaulē un pirmo reizi pārspējot Netflix.
Netflix vakar ziņoja par abonentu skaita sarukšanu 2. ceturksni pēc kārtas, jo uzņēmums saskaras ar sīvu konkurenci un skatītāji "savelk jostas" pieaugošās inflācijas apstākļos.
Netflix otrdien atlaida aptuveni 150 cilvēkus, jo straumēšanas video pakalpojumu uzņēmums šobrīd koncentrējas uz izmaksu samazināšanu, ņemot vērā lēnāku izaugsmi un pieaugošo konkurenci, vēsta Barron’s.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.