Lietuvas tūrisma uzņēmums Novaturas 8 mēnešos apkalpoja 185 tūkst. klientu, kas ir teju 2 reizes vairāk nekā gadu iepriekš.
8 mēnešos uzņēmuma apgrozījums sasniedza 129 milj. eiro, kas ir vismaz 2 reizes vairāk nekā pērn šajā periodā, biržai paziņoja uzņēmums. Neskatoties uz problēmām aviācijas nozarē, vasara uzņēmumam noslēdzās pozitīvi, taču strauja izaugsme augustā vairs nebija vērojama.
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Lietuvas tūrisma uzņēmums Novaturas group publiskojis pirmā pusgada rezultātus, kuros redzams, ka augstās degvielas cenas ir būtiski ietekmējušas uzņēmuma rentabilitāti.
Lietuvas tūrisma uzņēmums Novaturas pēdējā gada laikā ir stipri atguvis apgrozījumu un tuvojas pirmspandēmijas līmenim, taču peļņa nekur nav redzama. Investori vairs nav tik pārliecināti, ka investīcija tūrisma jomā atmaksāsies, liecina Investora Tomasa pārdomas.
Lietuvas ceļojumu kompānijas Novaturas labie rezultāti liecina, ka cilvēki atsākuši ceļot. Pēc uzņēmuma domām, arī degvielas cenas kļuva stabilākas.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.