Jūnijā Novaturas apgrozījums sasniedza 23 milj. eiro un uzņēmums apkalpoja 128 tūkst. klientu, kas ir četras reizes vairāk nekā pērn. Kopējais apgrozījums sešos mēnešos bija 90 milj., kas ir teju trīs reizes vairāk nekā pērn un par 8% vairāk nekā 2019. gadā šajā pašā periodā.
Novaturas pārdošanas ieņēmumi un klientu skaits uzrāda stabilu izaugsmi, un, pēc uzņēmuma vadītāja teiktā, tūrisma nozare šovasar solās būt ārkārtīgi aktīva. Jau sākusies ziemas sezonas braucienu iepriekšpārdošana.
Varšavas un Nasdaq Viļņas biržās kotētajam tūrisma operatoram Novaturas pirmajā ceturksnī bijuši 29.2 milj. eiro ienākumi, pārsniedzot pirmspandēmijas periodu 2019. gadā.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.