Alphabet sliktais sniegums izraisīja akciju strauju kritumu
Google mātesuzņēmuma Alphabet pirmā ceturkšņa rezultāti atpalika no gaidītā. Reklāmu apgrozījums attaisnoja cerēto, bet citās biznesa jomās apgrozījums auga pieticīgāk. Turklāt peļņa bija daudz mazāka, nekā prognozēts, vēsta Reuters.
Pasaulē lielākā meklētājprogramma un reklāmu nodrošinātājs ziņoja par 23% pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu līdz 68.01 mljrd. dolāru. Saskaņā ar Refnitiv datiem analītiķi gaidīja apgrozījumu 68.11 mljrd. dolāru apmērā.
Google mātesuzņēmums Alphabet ceturtajā ceturksnī uzrādījis labākus rezultātus nekā gaidīts - uzņēmuma tiešsaistes reklāmas biznesam veicās ļoti labi, ziņo Reuters.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.