Zviedrijas apģērbu industrijas gigants H&M ziņojis par strauju peļņas kritumu, kas investoriem lika būt bažīgiem.
Uzņēmums ziņoja, ka pirmajā ceturksnī no decembra līdz februārim uzņēmuma peļņa bija 458 milj. Zviedrijas kronu, lai gan analītiķu vidējās prognozes bija 1.2 mljrd. kronu. Tajā pašā laikā pārdošanas ieņēmumi pieauga par 23%, salīdzinot ar to pašu periodu gadu iepriekš, un tika nopelnīti 49.2 mljrd. kronu, kas joprojām ir mazāk nekā pirmspandēmijas laikā.
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Sanktpēterburgas vadošais tiešsaistes ziņu portāls fontanka.ru apkopojis to uzņēmumu sarakstu, kuri pēdējo pāris dienu laikā paziņojuši par aiziešanu no Krievijas tirgus saistībā ar militāro konfliktu Ukrainā.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.