Ekspress Grupp pērn palielināja digitālo lietotāju skaitu
Mediju uzņēmuma Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu skaits Baltijas valstīs salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu palielinājies par 62%, paziņoja uzņēmuma pārstāvji.
Ekspress Grupp valdes priekšsēdētāja Mari-Liis Rüütsalu (pa labi) un finanšu direktore Signe Kukin akcionāru sapulcē
Foto: Liis Treimann
Ceturtajā ceturksnī Ekspress Grupp digitālo pasūtījumu skaits pieauga par 8% un decembra beigās sasniedza 134 947 pasūtījumus. Lielākā ietekme bija Geenius Meedia digitālo abonementu pieaugumam par 20%.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.