• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,81%39 662,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,69
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,81%39 662,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,69
  • 26.06.24, 11:04

Aviokompāniju akcijas nespēj pacelties

Daudzi, ņemot vērā aviokompāniju akciju vēsturi, arvien zemos šādu uzņēmumu P/E rādītājus dēvē par vērtības slazdiem.
Vēsturiski aviokompānijas šādos laikos mēdz agresīvi palielināt savu floti, kas savukārt noved pie sēdvietu pārprodukcijas, asākas konkurences un biļešu cenu kariem, kas savukārt nozīmē mazāku peļņu vai pat zaudējumus.
  • Vēsturiski aviokompānijas šādos laikos mēdz agresīvi palielināt savu floti, kas savukārt noved pie sēdvietu pārprodukcijas, asākas konkurences un biļešu cenu kariem, kas savukārt nozīmē mazāku peļņu vai pat zaudējumus.
  • Foto: Scanpix
Pāršķirstot Bendžamina Greiema grāmatas Saprātīgais Investors ievadu, acīs var iekrist viņa izteikumi par aviokompānijām.
Atpakaļ uz Investoru Kluba sākumlapu