Jaunākajā Investoru Kluba podkāsta epizodē viesos ir Gunta Šulte, Madara Cosmetics vadītāja. Podkāsta epizodē pārrunājām Madara Cosmetics aktualitātes pēdējo 2.5 gadu laiku, kopš uzņēmumu vada Gunta, un nākontes perspektīvas.
Svarīgākie pieturpunkti:
01:25 Gunta iepazīstina ar sevi un savu ceļu līdz Madara Cosmetics
03:45 Kā Madara Cosmetics atšķiras no Madara Cosmetics pirms 2.5 gadiem
07:25 Produktu skaita izmaiņas Madara Cosmetics caur gadiem
10:50 Kāda loma uzņēmuma darbībā ir tā dibinātājiem?
14:10 Kas notika 2022.gadā, kad tika lauzta iepriekš uzņemtās tendences izaugsmē un peļņas maržās?
18:40 Kādi faktori ir spēlējuši būtisku lomu ietekmē uz peļņas maržām?
21:50 Ilgtermiņa mērķi peļņas maržām
22:25 Kāda ir ietekme regulārajām akcijām uz pārdošanas procesu un peļņas maržām?
26:55 Sāpīgākie lēmumi, kas pēdējā laikā ir bijuši jāpieņem
28:20 Kā notiek ražoto produktu maiņas process?
31:20 Kāda ir bijusi ietekme no Mossa un Selfnamed zīmolu pārdošanas?
34:15 Izaugsmes iniciatīvas, eksperimenti – kur būs nākotnes nauda?
40:20 E-komercija – nākotnes izaugsmes dzinējs
41:55 Kādiem rādītājiem Gunta ikdienā seko līdzi un kādiem rādītājiem investoriem ieteiktu sekot līdzi?
43:25 Kāpēc Gunta ir Danone akcionārs?
44:50 Par dividendēm
47:12 Cik aktīvi ir mazie akcionāri?
48:13 Cik labi klienti ir mazie akcionāri?
51:40 Vai Madara Cosmetics ir opciju programma darbiniekiem?
52:25 Izsapņot, kāda Madara Cosmetics varētu izskatīties pēc 5, 10, 15 gadiem
56:30 Madara Cosmetics vīriešu produktu līnija