Colgate-Palmolive peļņa 2023. gadā pieauga par 30%
ASV patēriņa preču ražošanas gigants Colgate-Palmolive 2023. gadā saņēma 19.46 mljrd. ASV dolāru, pārdošanas ieņēmumi palielinājās par 8.5%, salīdzinot ar 2022. gadu, savukārt tīrā peļņa pieauga par 30%, sasniedzot 2.3 mljrd. ASV dolāru.
Jaunās nedēļas sākums tirgos iezīmē stabilas cerības uz ASV Federālās rezervju sistēmas lēmumu paaugstināt procentu likmes. Šonedēļ gaidāmi vairāku S&P 500 uzņēmumu 1. ceturkšņa rezultāti.
Ja pirms nedēļas ieskatījos cikliskāku ASV uzņēmumu - plaša patēriņa preču un pakalpojumu - akciju sektorā, tad tagad gluži vai rokas niez apskatīties uz kaut ko pretēju. Šajā ziņā visai ātri manu, ka daļēji tāds kā nosacīts pretpols Consumer Discretionary sektoram ir Consumer Satples sektors.
Uzņēmuma naudas plūsma ir kā dzīvs organisms – reizēm tajā vērojami straujāki pieaugumi, citkārt – mierīgāka plūsma. Jebkurā gadījumā ir svarīgi, lai vienmēr būtu arī kādi brīvie līdzekļi, kas rada drošības sajūtu un veicina attīstību, līdz ar to aktuāls ir arī jautājums par šo līdzekļu uzglabāšanu tā, lai tie nezaudētu vērtību un vienlaikus būtu drošībā un viegli pieejami jebkurā brīdī.