Apranga Group 3. ceturksnī nedaudz uzlaboja savu rentabilitāti un rezultāti kopumā atbilda LHV analītiķu cerībām, ka rezultātā tika atkārtots akciju reitings "Buy".
Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja Apranga neauditētā peļņa pirms nodokļu nomaksas pirmajos deviņos šā gada mēnešos sasniegusi 15.8 milj. eiro, kas ir par 17% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, uzņēmuma pārstāvji informēja Viļņas biržu.
LHV analītiķi uzskata, ka Apranga 2. ceturkšņa rezultāti ir neitrāli, taču joprojām stingri ievēro uzņēmuma ilgtermiņa perspektīvas, atkal dodot akcijām pirkšanas ieteikumu.
2023. gada janvārī-jūnijā trijās Baltijas valstīs Apranga grupas tīkla pārdošanas ieņēmumi (ieskaitot PVN) bija 147.6 milj. eiro. Tas bija par 15.6% vairāk nekā 2022. gada attiecīgajā periodā.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.