Apranga pārdošanas apjomi pirmajā pusgadā pieauguši par 15.6%
2023. gada janvārī-jūnijā trijās Baltijas valstīs Apranga grupas tīkla pārdošanas ieņēmumi (ieskaitot PVN) bija 147.6 milj. eiro. Tas bija par 15.6% vairāk nekā 2022. gada attiecīgajā periodā.
Baltijas valstīs lielākais apģērbu mazumtirgotājs Apranga saņēma LHV analītiķu pirkšanas ieteikumu, un patiesās vērtības cenas diapazons pieauga līdz 3.01-3.32 eiro.
Nu ko, izskatās, ka pilnā sparā sākas pusgada rezultātu ienākšanās laiks! Tā vienā teikumā varētu raksturot šīs nedēļas galveno noskaņu. Un tas nozīmē, ka nedēļa solās būt interesanta, būs iemesls sekot līdzi aktuālajām ziņām.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.