Amazon ir pārsteigts par pārdošanas platformu Temu un Shein popularitātes pieaugumu ASV patērētāju vidū, un e-komercijas gigantam tagad ir jāizlemj, kā reaģēt uz strauji augošo tiešsaistes pārdošanas platformu panākumiem. Temu un Shein izceļas ar zemām cenām, tomēr piegādes serviss nav visai ātrs.
Amazon paziņoja, ka plāno pievienot 250 tūkst. darbavietu ASV brīvdienu iepirkšanās sezonai, kas ir par 67% vairāk nekā pēdējo divu gadu laikā pieņemto darbinieku skaits, ziņo Reuters.
Šķiet, ka pēc gandrīz divus gadus ilgām paģirām pēc pandēmijas Amazon beidzot nostājas uz kājām. 2. ceturkšņa rezultāti un iepriecinoša nākotnes prognoze ir tikai daļa no tā, ko e-komercijas gigants var sasniegt ilgtermiņā.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.