Amazon akciju cena pēc tirgus slēgšanas pieauga, jo ceturkšņa rezultāti un perspektīvas ievērojami pārspēja aplēses.
Amazon 2. ceturkšņa ieņēmumi pieauga par 11% salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu, sasniedzot 134.4 mljrd. dolāru. Refinitiv aptaujātie analītiķi prognozēja 131.5 mljrd. dolāru ieņēmumus. Amazon apgrozījums no pārdošanas aktivitātēm gada laikā pieauga par 4% līdz 53 mljrd. dolāru, citiem tirgotājiem pārdoto tiešsaistes vides un uzglabāšanas pakalpojumu apgrozījums pieauga par 18% līdz 32.3 mljrd. dolāru, savukārt vietnei pārdoto reklāmu apgrozījums gada laikā palielinājās par 22% līdz 10.7 mljrd. dolāru.
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Tiek lauzīta galva par to, cik mūsdienās diversificētu pieeju vispār vairs var atrast kopējā tirgus indeksu fondā.
Akcijām nākamais lielais tests būs uzņēmumu ziņojumi par to iepriekšējā ceturkšņa finanšu rezultātiem. Šajā lauciņā peļņas paziņošanas sezonai starta šāviens jau ir dots ASV. Bet ko tad kopumā gaidīt no šīs sezonas?
Jūlija atnākšana nozīmēs, ka formāli noslēdzies šā gada pirmais pusgads. Pasaules lielākajos vērtspapīru tirgos šis periods ir bijis interesants. ASV akciju tirgū, neskatoties uz neskaidrību un dažādu nopietnu risku apcerēšanu, šajā laikā turpinājies kāpums.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.