MADARA Cosmetics turpina Parīzē aizsākto veikalu dizaina pieredzi Rīgā
Biržā kotētais kosmētikas uzņēmums MADARA Cosmetics ceturtdien, 24.augustā, atklāja jauna koncepta veikalu t/c Galleria Riga, kas jau ir uzņēmuma piektais zīmola veikals galvaspilsētā.
Dabas vērtības, kas caurstrāvo uzņēmumu, ir pamats arī jaunā MÁDARA zīmola veikala interjera dizaina konceptā. Interjera dizainā īpaša uzmanība pievērsta dabīgiem, ilgtspējīgiem apdares materiāliem un dabas iedvesmotām interjera detaļām, kas akcentē telpas kopējo noskaņu un tās raksturu. Pati telpa un tās iekārtojuma kompozīcija stāsta savu stāstu kā fona valoda, izvirzot cilvēku un viņa pieredzi ādas kopšanā priekšplānā.
Gadu gaitā uzņēmums MADARA Cosmetics ir spējis izveidot spēcīgu zīmola reputāciju organiskās ādas kopšanas un kosmētikas nozarē. Uzņēmums dibināts 2006. gadā, un kopš tā laika tas ir nostiprinājis savas pozīcijas Latvijā, kā arī ir pazīstams citās Eiropas Savienības valstīs. Uzņēmums ir saņēmis dažādus sertifikātus un apbalvojumus par augstas kvalitātes, bioloģiskiem un videi draudzīgiem produktiem.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.