H&M akcijas vakar Stokholmas biržā pieauga par vairāk nekā 17% pēc tam, kad apģērbu veikalu tīkls publicēja labākus finanšu rezultātus nekā gaidīts.
H&M vakar publicēja finanšu gada pirmo sešu mēnešu rezultātus. Uzņēmuma apgrozījums sešos mēnešos sasniedza 112.5 mljrd. Zviedrijas kronas un apgrozījums pēdējos trīs mēnešos (marts, aprīlis, maijs) sasniedza 57.6 mljrd. kronas. Salīdzinot ar iepriekšējo periodu, pusgada apgrozījums pieauga par 1%, ceturkšņa apgrozījums palika aptuveni tāds pats.
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Baltijas valstīs lielākais apģērbu mazumtirgotājs Apranga saņēma LHV analītiķu pirkšanas ieteikumu, un patiesās vērtības cenas diapazons pieauga līdz 3.01-3.32 eiro.
Pasaules otrā lielākā modes preču mazumtirgotāja H&M akcijas dienas sākumā nokritās par 4.5%, jo neto apgrozījuma pieaugums par 10% septembra-novembra ceturksnī neatbilda dažu analītiķu gaidām.
Zviedrijas apģērbu industrijas gigants H&M ziņojis par strauju peļņas kritumu, kas investoriem lika būt bažīgiem.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.