Pēc komisijas domām, analīze parādīja, ka darījums nesamazina konkurenci, jo Microsoft ļāva saviem mākoņpakalpojumu konkurentiem 10 gadus izplatīt Activision Bizzard populārākās spēles, piemēram, Call of Duty.
Lielbritānijas Konkurences un tirgus iestāde (CMA) pagājušajā nedēļā bloķēja Microsoft 69 mljrd. dolāru vērto Call of Duty ražotāja Activision Blizzard iegādi, jo darījums varētu kavēt konkurenci mākoņspēļu tirgū.
Microsoft 69 mljrd. dolāru vērtā Activision Blizzard iegāde, šķiet, ir soli tuvāk tam, lai kļūtu par realitāti. Reuters norāda, ka Eiropas Komisija, visticamāk, apstiprinās darījumu pēc tam, kad Microsoft piekāpsies gan Nvidia, gan Nintendo.
Japānas pretmonopola uzraudzības iestāde otrdien paziņoja, ka neuzskata Microsoft un Activision Blizzard apvienošanos par draudu konkurencei, tādā veidā palīdzot atbrīvot ceļu 69. mljrd. dolāru darījuma īstenošanai, vēsta Reuters.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.