Aviokompānija Ryanair aprīlī pārvadāja 16 milj. pasažieru, kas ir par 13% vairāk nekā iepriekšējā gadā, reģistrējot savu trešo visu laiku noslogotāko mēnesi.
Vidējais tukšo sēdvietu īpatsvars vienā lidojumā samazinājās līdz 6%. Francijas gaisa satiksmes vadības streiku dēļ pagājušajā mēnesī aviokompānija arī atcēla vairāk nekā 650 lidojumus, kas ietekmēja aptuveni 118 tūkst. klientu, vēsta Reuters.
Ryanair izpilddirektors Maikls O'Līrijs (Michael O'Leary) ar BBC starpniecību sacīja, ka 10 eiro biļešu ēra ir beigusies un, pēc viņa teiktā, Ryanair vidējā biļešu cena nākamo piecu gadu laikā pieaugs līdz 50 eiro.
Aviācijas biznesā var kļūt par miljonāru, bet vispirms ir jābūt miljardierim, vēsta sens joks. Beidzot mācīšos no tā un beigšu spīdzināšanu kā Ryanair akcionārs.
Investīcijas Ryanair ir bijis kalnains ceļojums. Tagad, sākoties karam Ukrainā, aviokompānijas ir atgriezušās jaunā virpulī pirms iepriekšējās krīzes beigām.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.