Neto peļņa gada pirmajos trīs mēnešos bija 4.13 mljrd. juaņu (1 CNY = 0.14 USD), kas ir par 410.9% vairāk nekā 808.41 milj. juaņu gadu iepriekš, savukārt ieņēmumi pieauga par 79.8% un bija 120.17 mljrd. juaņu (17.36 mljrd. dolāru), vēsta Investing.com.
Ķīnas vieglo transportlīdzekļu pārdošanas apjomi šā gada pirmajos divos mēnešos samazinājušies par 20%, kas liecina par vāju pieprasījumu pasaules lielākajā automašīnu tirgū, pat ja daži automašīnu ražotāji piedāvā pazeminātas cenas, lai atjaunotu pieprasījumu.
Samazinātās cenas ir palielinājušas Tesla pārdošanas apjomu Ķīnā, taču analītiķi un pat fani brīdina, ka ASV autoražotājam ir jāuzlabo sava ilgtermiņa spēle, lai izvairītos no "aizrīšanās" ar strauji mainīgo konkurentu putekļiem.
Ķīnas elektrisko transportlīdzekļu ražotāja BYD akcijas šodien atguvās no iepriekšējiem zaudējumiem pēc tam, kad Vorens Bafets (Warren Buffett) atkal samazināja savu daļu uzņēmumā.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.