Porsche savu jubilejas gadu iesācis ar piegādāto automašīnu skaita pieaugumu par 18%, proti, 2023.gada pirmajos trīs mēnešos sporta automobiļu ražotājs klientiem pasaulē piegādājis 80 767 spēkratus, informēja uzņēmumā.
"Mēs esam apmierināti ar šo izcilo rezultātu. Tas demonstrē augsto pieprasījumu pēc mūsu produktiem un mūsu zīmola spēku," saka Porsche AG par tirdzniecību un mārketingu atbildīgais valdes loceklis Detlevs fon Platens.
Porsche akcijas turpina piesaistīt jaunus entuziastus arī dažas nedēļas pēc ikoniskā sporta automašīnu ražotāja IPO. Vairāki analītiķi iesaka iegādāties Porsche akcijas, sakot, ka tās var izturēt grūtus laikus.
Luksusa automobiļu ražotājs Porsche, kas akciju tirgū debitēja pirms nepilniem trim mēnešiem, tiks iekļauts Vācijas prestižajā akciju indeksā DAX, no kura tiks izslēgts sporta preču ražotājs Puma.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.