Pērnā gada pēdējā ceturksnī viena no diviem lielākajiem pasaules lidmašīnu ražotājiem apgrozījums sastādīja 19.8 mljrd. dolāru, kas bija par 0.22 mljrd. dolāru mazāk nekā prognozēts. Prognozētās 0.17 dolāru peļņas par akciju vietā uzņēmums radīja zaudējumus 1.75 dolāru apmērā par akciju.
S&P 500 uzņēmumi 2022. gadā dividendēm iztērēja rekordlielu summu. Šai tendencei vajadzētu turpināties, neskatoties uz ekonomikas lejupslīdi 2023. gadā, jo uzņēmumi, kas pārtrauca maksāt dividendes vai samazināja tās pandēmijas sākumā, ir atsākuši to darīt.
Boeing akcijas ir uzrādījušas veiksmīgu augšupeju, pēdējā mēneša laikā palielinoties par vairāk nekā 30%. Šis rallijs varētu turpināties, saka Citi analītiķis.
Investīcijas Ryanair ir bijis kalnains ceļojums. Tagad, sākoties karam Ukrainā, aviokompānijas ir atgriezušās jaunā virpulī pirms iepriekšējās krīzes beigām.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.